Aquests són els 16 concursants d'OT 2020, ja tens preferit/da?

per Adolescents.cat , 13 de gener de 2020 a les 09:45 |
Aquesta nova edició d'Operación Triunfo va començar diferent de les anteriors. Davant el pilot de persones que es van presentar, el famós programa va decidir encetar la gala 0 amb 30 aspirants, enlloc dels 18 habituals. Això sí, com sempre, s'han escollit a 16 concursants que entraran a l'acadèmia més famosa del país!



Aquests són els 16 concursants d'OT 2020! Ja tens algun preferit/da?

 


 
Arxivat a:
ACTUALITAT, ot, música, ot2020
Participació
Sisiissisi
Per Anònima el 15 de gener de 2020 a les 00:14
0   0
Buaaa l’he escoltat parlar també els manerismes I tot i dic wtfff intenta ser Amaia

Prefess
Per JIM MORIARTY el 14 de gener de 2020 a les 07:17
1   1
Els meus fav són el Flavio I l'Anne! I a més a més, aquesta setmana canten junts! Sera genial (I, sense mentirnos, també els shippejo una mica😌)

flavio
Per :) el 13 de gener de 2020 a les 22:23
1   0
el flavio guanyarà ot

HUGO😍😍❤
Per Aninimm el 13 de gener de 2020 a les 21:59
0   0
L'hugoo el millor

No té res a veure❤️
Per Anònima el 13 de gener de 2020 a les 18:55
5   1
No té res a veure amb ot però m’agradaria conèixer gent nova ns , estic una mica cansada de la mateixa gent. A algú li passa el mateix?

La puta ama
Per Holis el 13 de gener de 2020 a les 18:17
2   0
Eva ama ama puta ama

Plis
Per Anònima el 13 de gener de 2020 a les 17:23
0   1
Algú/na m'explica que es OT? No m'he enterat encara😂

:)))
Per olii el 13 de gener de 2020 a les 16:57
4   1
la Maialen va d’amaia ara o com va la cosa?

Samantha
Per Anonima el 13 de gener de 2020 a les 16:38
3   0
La Samantha em va encantar i la cançó en català valencia que va cantar preciosa!!

Lua
Per Anònim el 13 de gener de 2020 a les 11:46
29   1
Que la Lüa no hagi entrat em sembla molt malament. La tinc a la uni i és una meravella sentir-la cantar cada dia.