Osé. Així es diu la joguina sexual que vol substituir el Satisfyer. Segons els experts, es tracta d'una versió millorada del famós aparell,
ja que ofereix diversos avantatges respecte al seu competidor.
Quines? La primera és que és mans lliures, és a dir, s'adapta als genitals i, per tant, no cal utilitzar els dits per moure-la. D'altra banda, a part de comptar amb un succionador de clítoris, també inclou un estimulador per al punt G per augmentar la sensació de plaer i facilitar l'orgasme.

Tenint en compte tot això,
no és d'estranyar que l'any passat aquesta joguina sexual fos premiada al CES, una de les fires tecnològiques més famoses del món.
I com és que gairebé no es parla d'Osé? Doncs segurament pel preu. I és que a diferència del Satisfyer, que té un cost assequible, aquesta joguina val gairebé 300 euros! Vosaltres us el compraríeu?