Per què hi ha tan poques noies que volen estudiar això?

per Adolescents.cat , 8 de març de 2020 a les 06:00 |
En plena diada de la dona treballadora ens ha semblat important i interessant parlar de per què hi ha sectors professionals en els quals la dones són una minoria absoluta. És per això que hem recuperat el post de la il·lustradora i instagramer @modernadepueblo en el que analitza i explica per què hi ha tant poques dones en el sector tecnològic.



Noies, us agradaria estudiar alguna cosa relacionada amb la tecnologia? Tant si dieu que sí com que no, ens agradaria saber el perquè!

 
 

Aquí podeu veure el post de Moderna de Pueblo en col·laboració amb Iron Hack directament d'Instagram:
 

 
Participació
8 de 42
Per Anonima el 9 de març de 2020 a les 02:07
0   0
Jo faig el tecnologic i som 8 noies de 42 alumnes.

Llibertat
Per Inconformista el 8 de març de 2020 a les 23:28
0   0
En general aquí el que es comenta és bajanades, avui en dia si les noies no estudien més programació és perquè no els hi interessa. De fet, les que realment els hi agrada ja ho estudien. Deixeu que la gent sigui lliure i estudi el que li agradi, no perquè la tecnologia sigui el futur hem de començar a obligar a entrar a més noies a una carrera "tecnologica". Som al 2020 la gran majoria de noies tenen prou força i decisió per triar.

ALELUYA
Per Anonima el 8 de març de 2020 a les 21:45
0   0
SE TENIA QUE DECIR Y SE DIJO. GRACIES.

a
Per alpoired el 8 de març de 2020 a les 20:35
0   0
Doncs al meu institut som més noies que fem el tecnològic que nois. Vull dir que a poc a poc les coses van canviant...

.
Per . el 8 de març de 2020 a les 19:34
0   0
Jo faig el batx tecnològic i som 3 noies de 14 a classe. A biologia els passa quasi al revés, són més noies. Crec q hauria de canviar, res es exclusiu per un sol sexe.

Exactament
Per Anonima el 8 de març de 2020 a les 15:17
0   0
Jo vaig fer un grau tecnologic i era la unica noia de la classe. M'agradaria que mes noies estudiessin aixo, pero tambe he de die que l'experiencia va ser la millor de la meva vida

És cert
Per UNA el 8 de març de 2020 a les 09:57
0   0
És veritat, però la meva germana està currant d'això així que a tope locos!