15 situacions masclistes que heu patit i que, en el moment, no us vau atrevir a dir

per Adolescents.cat , 8 de març de 2020 a les 06:00 |
Fa uns dies us vam demanar que ens diguessiu situacions masclistes que heu viscut i, per desgràcia, són moltíssimes les que ens heu enviat. N'hem seleccionat 15 i la idea de compartir-les és que ens poguem recolzar i ens fem conscients tots i totes que el masclisme segueix estant a l'ordre del dia i hem de lluitar per destruir-lo.



 
 

 
Participació
Noia,13anys
Per kokoro el 11 de març de 2020 a les 19:26
0   0
Només tinc 13 anys i l'any passat un noi de classe, a la festa d'estiu,com que anava en bikini , va començar a dir a tots els seus amics que estava bonissima( perque tinc més pit del que és habitual ) i més tard i davant de tots els seus amics em va dir que li agradaven els meus pits .Ho va escoltar un munt de gent,però ningú va comentar res i tothom ho ha oblidat i ha fet veure que no ha passat res.No ho sap cam amic ni els pares.

Treballant
Per Scarlett Walker el 9 de març de 2020 a les 21:46
0   0
Estaba treballnt al bar a l'agost passat I el nostre uniforme d'estiu es maniga curta I pentalons curts, (portava el devantal només de cintura) I va entrar un iaio borracho y em va començar a dir "guapa, estas molt bé tu, mira quina cintura, llastima que no siguis la meva dona". (Com aquesta D'Alessandro situacions)

Denuncieu
Per Anònima ♀️ el 9 de març de 2020 a les 18:55
0   0
Siuspau si han abusat d vosaltres, us han violat o el vostre nòvio us ha tocat i els heu dic q no denuncieu. Ningú té dret a no respectar el q voleu i si el vostre nòvio us toca o us masturba i no voleu sortiu d la relació tòxica plis. Ningú té el dret a fer vos això. M'entristeix q no li digueu a ningú pq els adults us poden ajudar a sortir-ne. Ànims valentes. Em fa rabia q no ho digueu pq soles no podeu amb això i si us violen ho podeu passar malament. I després ens diuen feminazis... 😠😡 Putu patriarcat d merda...

Experiència
Per Anooonimmm el 9 de març de 2020 a les 15:32
0   0
Tinc 14 anys. ens estàvem liant i em va començar a posar les mans per la camiseta per tocar-me els pits li vaig dir q pares llavors les va treure i em va començar a tocar el cony li vaig dir q pares i despres de repetir-li dos cops i que no em fes cas el vaig cridar i va parar el cas esq ns que fer es el meu novio i l’estimo i clar suposo q va ser el calent on oi?

hdjsjsj
Per hdjdj el 8 de març de 2020 a les 23:47
1   0
estava en un jaccuzzi sola. Va entrar un home i es va començar a masturbar mirantme. Es veia el moviment del braç etc. No sabia que puto fer i no sabia com marxar corrents

.
Per Anonima el 8 de març de 2020 a les 23:01
2   0
Per la noia de 14 anys. Dige-ho si us plau, algu et pot ajudar, qixo no es normal, s'ha de denunciar i et poden ajudar de veritat

HO HAURÍEU DE DENUNCIAR
Per Anònima el 8 de març de 2020 a les 22:32
2   0
Si els d'adolescents.cat han rebut el missatge de la noia que ha sigut violada i saben qui és, LA SEVA OBLIGACIÓ ÉS DENUNCIAR-HO. Sabent una cosa així no es pot callar.

Fàstic
Per 🤮 el 8 de març de 2020 a les 22:04
4   0
M'enerva haver de llegir coses així i que després em diguin feminazi per defensar i manifestar-me porque cap més hagui de passar per això.

nòvio tòxic
Per yooo el 8 de març de 2020 a les 11:32
3   0
El meu ex, em solia masturbar sense el meu permís, o directament em penetrava sense dir-me res ni demanar si volia que ho fes. Intentava apartar-lo però com que era molt més fort que jo, no podia treure'l. Em feia sentir molt malament i segueixo mig traumada per això. Em segueix fent por.