Què passarà amb la selectivitat? Això és el que se sap

per Redacció , 16 de març de 2020 a les 13:27 |
El govern espanyol estudia diverses dates per reubicar es examens de la selectivitat d'aquest any, previstos per la primera setmana de juny, si la suspensió de classes es prolonga com a conseqüència de la crisi del coronavirus.


Per tant, la possibilitat d'ajornar la selectivitat és sobre la taula, i s'abordarà a la reunió que el Ministeri d'Educació tindrà demà dimarts amb les comunitats autònomes i els actors implicats. 


En cas que la quarantena imposada per l'estat d'alarma s'hagi d'ampliar més enllà de finals de març, el govern espanyol contempla ajornar un mes les proves d'accés a la universitat, i fins i tot es contemplen altres dates més llunyades si no remet la crisi del covid-19. 



 
Participació
Supressió proves PAU com a cas excelcional
Per Safrage el 17 de març de 2020 a les 20:16
0   0
Doncs jo trobo que com a cas excepcional aquest any i tenint en compte que sempre es fa més que just per explicar el temari, aquest any NO s'hauria de fer les proves de les PAU, no amirem gens preparats. Si el tema pel que s'han de fer si o si és per les taxes de milers d'estudiants i és un entrada de diners per al govern, doncs paguem les p Tases com si les féssim i prou. Cada any no s' acava el temari en condicions normals...com ho farem aquest any ?

Sele
Per Anonimmmm el 16 de març de 2020 a les 18:09
0   0
Des del meu punt de vista s'hauria de mantenir la selectivitat en la data que està marcada ja que es essencial per tenir una nota objectiva d'una persona que no sigui del teu propi institut. Si s'hagués de fer alguna mesura hauria de ser treure el tercer trimestre del batxillerat i reduir els continguts així no s'hauria d'aplaçar res.

Problema de no fer la sele
Per Anònima de 2002 el 16 de març de 2020 a les 16:20
0   0
El problema de que només conti la nota de batx és que a cada insti puntuen bàsicament com els surt d'allà, per tant, no seria just per les persones que van a instis on putegen més. Però jo crec que podrien minimitzar el temari, que no surti el que hauríem de fer el 3r trimestre, que és el que ens estem saltant.

NO!
Per 2002 el 16 de març de 2020 a les 16:13
0   0
Adolescents, hem de fer alguna cosa però aquest tipus de mesures NO les podem permetre, sigui el que sigui que passa! Hem d’unir forçes i lluitar. És molt difícil trobar una manera de comunicar els nostres sentiments contra les Pau però algo hem de fer.

És molt pitjor
Per Noia q ha fet la sele el 16 de març de 2020 a les 15:29
0   0
Vaig fer la selectivitat l'any passat i encara que sembli molt difícil la sele t'ajuda a entrar a la carrera que vols i t'infla la nota. Amb la nota de batxillerat encara que estudis molt és molt difícil entrar i més ara. Haurieu de fer-la per vosaltres perquè és molt més fàcil del que sembla i us ajudarà a entrar.

És molt pitjor
Per Noia q ha fet la sele el 16 de març de 2020 a les 15:29
0   0
Vaig fer la selectivitat l'any passat i encara que sembli molt difícil la sele t'ajuda a entrar a la carrera que vols i t'infla la nota. Amb la nota de batxillerat encara que estudis molt és molt difícil entrar i més ara. Haurieu de fer-la per vosaltres perquè és molt més fàcil del que sembla i us ajudarà a entrar.

Ehm... NOPE!
Per Anonimaa el 16 de març de 2020 a les 15:18
0   0
Crec que tots estarem d’acord que les dates de la sele es mantinguin, però que redueixin el temari que hi entra. Que no les anulin!!! A mi em toca fer-la aquest any, i crec que és la millor opció.

Eeehmm
Per Mkmw el 16 de març de 2020 a les 14:55
0   0
Jo crec que es millor fer oa sele mes tard, encara que potser perdem unes setmanes d'estiu. (No crec que dels 3 mesos d'estiu ens en passem 2 fent sele, suposo que es faria a finals de juny/principis de juliol).

I el noste estiu on queda?
Per 2002 (els pringats) el 16 de març de 2020 a les 13:56
1   0
Sincerament crec que no costa tant entendre que ningú vol que s'aplaci la sele perquè aleshores ens quedem sense vacances d'estiu que, després de dos anys aquí currant, considero que tenim merescudes. si no es pot fer en les dates que estaven previstes que l'anul·lin i ja està, que compti la nota de batxillerat com a nota d'inscripció. I sí, la gent d'altres anys podrà dir que això seria totalment injust però cal tenir en compte que la situació és totalment atípica i que tamooc seria just per nosaltres quedar-nos sense vacances.