CONFINAMENT

6 coses que t'ajudaran a dormir millor

per Adolescents.cat , 7 d'abril de 2020 a les 11:50 |
Moltes persones ens heu dit que aquests dies us costa dormir. I és que la nostra rutina ha patit un fort canvi i també tenim moments d'angoixa i ansietat. És per això que avui us volem donar alguns consells que segur que us ajudaran.

Has de saber que una de les claus és no fer servir el mòbil abans d'anar-te'n a dormir!
La seva llum envia una senyal equivocada al cervell i enlloc de deixar anar la melotonina (hormona del son), el que fa és activar-nos perquè interpreta que és de dia.

 
 

Si us està costant gestionar la distància amb la vostra parella, si us sentiu més angoixats/des de l'habitual o si necessiteu consell sobre com afrontar el confinament, podeu escriure de manera anònima al nou consultori de Confinats. Una persona experta resoldrà els vostres dubtes gratuïtament.

Fes la teva consulta

Opcional: Si vols rebre un avís per correu electrònic quan es publiqui una resposta, escriu-lo a continuació.

Participació
Ajuda
Per Anònim el 7 d'abril de 2020 a les 13:21
0   0
(abans, no ara) Cada dia tinc uns horaris diferents per anar a dormir, degut a la meva rutina, però sempre tinc el mateix per aixecar-me. Ajuda :)

Fes el teu comentari

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari no l'envia un robot publicitari

Un portal de:

Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.
Segueix-nos a:
Cerca a Adolescents.cat:

Tecnologia: Sobrevia.net
Llicència: CC BY-NC-ND
Mitjà associat a l'ACPC
 
Amb la col·laboració de: