Quins festivals de música a Catalunya queden cancel·lats, ajornats o es mantenen aquest estiu?

per NacióDigital , 19 de maig de 2020 a les 09:43 |

Si per alguna cosa es caracteritzen els estius a Catalunya, és per la gran quantitat de festivals que hi ha. Des de les propostes més innovadores del Sónar, passant pel mític Primavera Sound (que aquest any hauria celebrat 20 anys) fins al Canet Rock. Aquest any el coronavirus ho ha modificat tot i molts dels festivals s'han vist cancel·lats, han hagut de reprogramar o segueixen a l'espera de veure quins moviments els proposa l'administració. Tot i això, hi ha alguns que encara mantenen el cartell i el calendari. Hem fet una guia perquè estigueu al corrent de com queda el panorama dels festivals d'aquest estiu a Catalunya:

 


Si no pots veure el playbuzz, espera uns segons o torna a carregar la pàgina,
Participació
bbf
Per Anonimo el 28 de setembre de 2020 a les 09:13
0   0
Poseu el rbf i no el bbf, m'encanta la cultura musical del pais

Bbf
Per I el 19 de maig de 2020 a les 23:01
0   0
I el bbf?

white summer
Per anonima el 19 de maig de 2020 a les 20:53
0   0
i els concerts d white summer que anaven el C.Tangana, Carlos Sadness, Guitarricadelafuente...?

acústica
Per bdbdndn el 19 de maig de 2020 a les 15:36
0   0
d'acústica no es sap res?

Us falten festivals
Per ey el 19 de maig de 2020 a les 13:55
0   0
Tramunfest, mediterrania... Els festivals de música techno, hardcore.. també existeixen

RBF
Per Anónim el 19 de maig de 2020 a les 13:55
0   0
El rbf está suspes

.
Per 🌞 el 19 de maig de 2020 a les 13:52
0   0
F

Anònim
Per Anònim el 19 de maig de 2020 a les 13:44
1   0
I el festiuet? I acústica? Es sap alguna cosa????

Rbf
Per S el 19 de maig de 2020 a les 13:37
0   0
El rbf s'ha ajornat fins el 2021

rbf