Aquests són els números i colors preferits de la majoria de la població

per Redacció , 20 de juliol de 2020 a les 11:59 |
Si et demanem que ens diguis el teu número i el teu color preferit probablement la teva resposta sigui el 7 i el blau. Si no ha estat així, formes part d'una minoria. 

Almenys així ho asseguren diverses enquestes realitzades en els darrers anys, les quals han descobert que el 7 i el blau són la xifra i el to que més agraden. 


Hi ha alguna explicació? Segons els autors de les enquestes, la majoria de la gent escull el blau perquè és un to que "tranquil·litza" i a més a més no és tabú ni té connotacions negatives en gairebé cap cultura. Pel que fa al 7 ha estat considerat el número de la sort durant molts anys i això fa que tinguem tendència a triar-lo.

A més, el matemàtic Alex Bellos assegura que un altre motiu pel qual ens agrada tant el 7 és perquè és "especial". "És l'únic número entre el 2 i el 10 que no és múltiple ni factor de cap altre. I això és una cosa que el distingeix de la resta", assegura a El Confidencial. 


Quins són els vostres números i colors preferits?
Participació
Doncs jo...
Per Jo no sóc anònima el 21 de juliol de 2020 a les 14:37
0   0
El meu color preferit és el groc neón/florecent i el meu número preferit és el 8 pq el meu aniversari era el 18 i jo volia un n° del 1 al 10

.
Per . el 21 de juliol de 2020 a les 13:46
2   0
Numero 18 color groc

Numcolor
Per Karan98 el 21 de juliol de 2020 a les 12:50
1   0
El meu numero preferit és el 8 i el meu color preferit es el verd gespa i verd fulla. El vuit em representa pq es un numero que representa l'infinit és a dir que pots fer infinitat de coses i també la vida eterna.

....
Per ???? el 21 de juliol de 2020 a les 12:21
1   0
Número= 7 color= lila

Quasi
Per Anònim el 21 de juliol de 2020 a les 12:17
1   0
El meu color preferit es el lila i el número el 4 i 14 , quasiii!!😂

😯
Per Eloi Font el 21 de juliol de 2020 a les 11:22
3   0
Literalment m han llegit la ment m he quedat flipant

.
Per . el 21 de juliol de 2020 a les 08:35
1   0
Jo tinc dos números preferits els quals són el 11 i el 29, i els meus colors preferits són els tres colors primaris (blau, groc i rosa)

brr
Per anonima el 21 de juliol de 2020 a les 00:22
0   0
color preferit verd numero de la sort verd🙂

Eeehhh no siusplau
Per Anònima el 20 de juliol de 2020 a les 23:55
9   0
Sóc la única que ODIA a mort els números imparells?!?!?!?! Vull dir, és que no puc posar ni el volum de la tele en nombres imparells!!!

Numero i color preferit
Per Iris el 20 de juliol de 2020 a les 23:24
4   1
El meu numero preferit és el 8 ja que amb dos 3 el pots formar, que també és un dels meus preferits i em sembla curiós. I el meu color preferit és el blau turquesa.

Heavy
Per Bndmskdm el 20 de juliol de 2020 a les 22:33
1   0
Tioo el meu numero tmb Es el tres i el color el groc lol jajaja

13
Per Anonima el 20 de juliol de 2020 a les 22:31
1   0
El meu preferit el 13 desde petita.

TDR
Per . el 20 de juliol de 2020 a les 19:46
1   0
Feu aquesta enquesta enquesta de TR. Si us plau: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc2zeMiuJgowZZM_Bpt_Yoh1sFemUWUE0GBhPu9mcc-moVIyw/viewform?vc=0&c=0&w=1 Moltes gràcies

TR
Per Anònima el 20 de juliol de 2020 a les 18:06
2   1
Enquesta del TR. Ompliu-la si us plau: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfPPhBcSAzttOPVar4KFDyjeO9R8c6JVVnGWwmaS05hCBPpag/viewform?vc=0&c=0&w=1

NO
Per anonimx el 20 de juliol de 2020 a les 15:18
5   0
El meu número preferit és el 3 i el color és el groc. Formo part de la minoria.