Aquesta és la pitjor postura per dormir segons els experts

per Redacció , 7 de novembre de 2020 a les 06:00 |
Sabies que la posició amb què dorms afecta la qualitat del teu son? Si tens problemes a l'hora de dormir o notes que no descanses del tot bé, és possible que sigui perquè la teva postura no és la més adequada. Alguns experts expliquen que la pitjor posició que podem adoptar al llit és la bocaterrosa, és a dir, amb la panxa tocant el matalàs.

Per què hauríem d'evitar dormir en aquesta postura?

Aquesta pot provocar diversos problemes per a la salut com dolors i molèsties musculars. A més, s'exerceix pressió sobre el cor i els pulmons, fet que s'hauria d'evitar.

D'altra banda, si es dorm molt temps en aquesta postura, la columna perd la seva curvatura natural i pot experimentar tensió o distensió i acabar provocant mal d'esquena.


El coll també en surt perjudicat, ja que quan estem estirats amb la panxa tocant a terra ens veiem obligats/des a girar el coll cap a un costat i això fa que es produeixin molèsties. Alguns mals de cap matiners poden ser donats per aquest motiu. Per tant, si dorms en aquesta posició, replanteja't canviar-la.
Arxivat a:
Salut, SALUT, dormir malament
Participació
sleep
Per Sleep el 7 de novembre de 2020 a les 16:25
0   1
JODEEEER!!! jo de vegades ho faig! merci X la infoooo :)

Fes el teu comentari

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari no l'envia un robot publicitari

Un portal de:

Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.
Segueix-nos a:
Cerca a Adolescents.cat:

Tecnologia: Sobrevia.net
Llicència: CC BY-NC-ND
Mitjà associat a l'ACPC
 
Amb la col·laboració de: