TEST Podràs treure un 10 en aquest test de coses mítiques de la teva infància?

per Redacció
Avui us portem un test perquè us poseu nostàlgics/ques. Què heu tret?


 

Participació
Jeejej
Per No pasa malament el 27 de desembre de 2020 a les 22:09
0   0
7/10;)

....
Per krak el 24 de desembre de 2020 a les 16:28
0   0
10/10

1D
Per ALEXIA el 20 de desembre de 2020 a les 18:46
7   1
Hellouuu només em feia ilusió posar que tambè sóc directioner! TPWK!!

Soy la puta ama
Per Brooo el 19 de desembre de 2020 a les 12:33
0   0
10 de 10

a veure
Per et responc el 19 de desembre de 2020 a les 10:13
1   0
perdona q et respongui pero putser no es refereix en la teva época en concret en la meva per exemple si que he viscut tot això , així q siusplau controlem l egocentrisme i pensem q ho han fet mes general no enfocat nomes en un any :)

es a bones eh
Per Infància 1D el 18 de desembre de 2020 a les 23:57
1   0
Potser per tu era la teva adolescència però a mi em va agafar quan era petita. Per això segurament els posen.

1D
Per 1D el 18 de desembre de 2020 a les 20:57
2   1
Penso el mateix que ha dit una altra directioner en un altre comentari d'aquí. Formen part de la nostra adolescència, en lloc d'infància. All the love, una altra Directioner.

ju
Per ju el 18 de desembre de 2020 a les 19:35
1   0
ju

Como no?