Com t'agradaria que fos el Batxillerat? Quins canvis faries? Aquesta iniciativa vol saber la teva opinió

per Redacció, el 26 de gener de 2021 a les 13:10

#Canviemelbatxillerat, aquest és el nom de la iniciativa que pretén deixar enrere l'aprenentatge memorístic que s'ha seguit fins ara i aconseguir un batxillerat molt més competencial i vivencial.


Una de les impulsores de la iniciativa és Susanna Soler, directora de l'Institut Montgròs de Sant Pere de Ribes. Segons explica a TV3, tot plegat va començar amb un tuit. La docent va publicar un missatge on proposava canviar l'estructura del Batxillerat per motivar més als alumnes i al cap de poques hores el seu comentari ja tenia desenes de competicions.
  És per això que, juntament amb dues professores més, han decidit tirar endavant el moviment #canviemelbatxillerat. De moment han obert un perfil de Twitter, per canalitzar totes les propostes i idees per renovar aquesta etapa. Així doncs, si voleu, els podeu escriure responent aquest tuit.
 
La seva intenció és obrir espais de reflexió per intercanviar opinions, també amb l'administració. De fet, el Departament d'Educació ha assegurat que ja està treballant en la renovació del batxillerat per fer-lo més competencial i flexible. A més, aquesta iniciativa també està donant veu els alumnes amb la finalitat de recollir els seus sentiments durant el batxillerat, molts d'ells basats en l'estrès, l'angoixa i la desmotivació.




Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.
Segueix-nos a:
Cerca a Adolescents.cat:

Tecnologia: Sobrevia.net
Llicència: CC BY-NC-ND
Mitjà associat a
 
Amb la col·laboració de: