Conèixer com funciona la plataforma més descarregada del 2020 és vital per tenir èxit en l'aplicació. Dues treballadores de TikTok, Ana Gómez i Clara Eliot, expertes en audiències i influencers han compartit 6 claus per triomfar en aquesta app
1. Conèixer el funcionament.
Si vols començar a crear contingut, conèixer TikTok és vital. Has de saber que la secció més important i on els usuaris passen més temps, aproximadament un 65%, és el 'Para ti'. En aquesta secció, l'algoritme de l'aplicació no premia el nombre de seguidors, sinó la creativitat i la qualitat del contingut.
2.Quin contingut s'ha de penjar?
Els vídeos virals acostumen a ser aquella que transmeten alegria o humor. Per tat, aquest tipus de continguts són els que més enganxen els usuaris.
3.Crear 'Engagement'
Segons les expertes, hi ha un seguit de recomanacions que pots tenir en compte perquè el teu contingut sigui més atractiu:
- Gravar vídeos verticals.
- Vídeos amb so (original o cançó)
- Oferir un missatge positiu, inspiracions o alegre.
- Crear un contingut que enganxi a l'espectador en els 3 primers segons.
4.Crea tendències i aprofita les que hi ha
TikTok, a part de la ser l'aplicació més descarregada, també crea el 14% de les tendències d'avui en dia, tenint en compte aquesta informació, has d'aprofitar els reptes virals o les tendències del moment per, posteriorment, crear el teu contingut.
5.Coneix a la teva audiència i puja el contingut adequat
Igual que moltes aplicacions, TikTok també mostra una part analítica per conèixer els visitants del perfil i l'audiència a la qual arriba el nostre contingut. Per això, a l'hora de crear contingut has d'analitzar bé aquestes dades i treure'n conclusions.
6.Hores per publicar
També existeixen recomanacions per escollir la franja horària més adequada per publicar. Les hores en què s'utilitza més l'aplicació són de dilluns a divendres de 20 a 21h i dissabtes i diumenges de 21 a 22h.