Les sèries i pel·lícules de Netflix marquen tendència. Des que es va estrenar Bridgerton, per exemple, les compres de joies han augmentat. Emily in Paris va fer que les vendes de boines vermelles es disparessin i The Crown va posar de moda els abrics Barbour.
És per això que la plataforma ha decidit fer un pas més i endinsar-se dins el món de la moda. Com? Doncs creant una col·lecció de vestits amb la marca Halston.
Això sí, comprar-los no és barat. Les peces es poden adquirir a través de la web de la firma per un preu d'entre 900 i 2.000 dòlars.
La idea de crear aquesta col·lecció va sorgir arran de la sèrie sobre el dissenyador Roy Halston que Netflix va estrenar fa poc i que s'ha convertit en un èxit.
Ara caldrà veure si els vestits que creen amb la marca també ho són.
Sigui com sigui el que està clar és que la plataforma té una influència important en l'àmbit de la moda. I és que marques com
Pull and Bear i H&M ja han inspirat algunes de les seves col·leccions en sèries de Netflix com ara Élite, Stranger Things o La Casa de Papel.