Tothom sap que vivim en un món totalment hipersexualitzat. Al llarg del dia no parem de veure imatges “hot” en videoclips, cartells, anuncis, etc. Però també és veritat que aquesta hipersexualització parteix d’una societat patriarcal, i això es reflecteix molt clarament en les pel·lícules sexuals.
A dia d’avui a molta gent encara li sorprèn que hi hagi noies que consumeixin aquests continguts, ja que s’ha associat sempre als homes i la majoria de produccions estan enfocades a aquest públic.
Però tot i així, els nous
estudis ens donen unes quantes dades que trenquen esquemes. En primer lloc es demostra que
les noies veuen més contingut per a adults des dels dispositius mòbils. La investigació anual de d'un dels portals més coneguts, ha descobert que el 79% de les dones utilitzen el mòbil per veure aquests vídeos i pel·lícules, en comparació al 69% d’homes. Molts d’ells segueixen preferint l’ordinador.
Segons els
estudis, en les regions del món on està acceptada l’homosexualitat,
les dones prefereixen veure contingut lèsbic (encara que no siguin lesbianes). A l’Àfrica subsahariana les dones busquen “ebony” (pel color de la seva pell), i a l’Àsia el “hentai” (manga amb contingut pornogràfic). Als països àrabs es busca “arab”.
Per altra banda,
les paraules que busquen més les dones segons el “Journal of Sex Research” són: trios, “soft core” (no explícit), lesbianes i temàtica squirt (ejaculació femenina).
Sembla ser que les dones, homosexuals o no, prefereixen veure escenes lèsbiques perquè es recreen més en els anomenats preliminars; no com en els films heterosexuals, que se centren en la penetració.