Logotip de Adolescents.cat

5 adolescents expliquen la seva experiència més HOT [VOL. 498]

per Redacció, el 25 de setembre de 2021 a les 06:00
Quina és la situació més pujada de to que has viscut? Pots enviar-nos la teva a través del formulari que trobaràs al final de l'article.


 





Versió sense playbuzz

Noi, 18 anys 
L'altre dia vaig tenir casa sola i ens vam enxixar un dels meus millors amics i la meva nòvia a fer alguna cosa. Vam començar a fer xupitos i estàvem fent les risas i aleshores me nòvia em va mirar i em va dir que volia follar. Vam acabar fent-ho amb el meu amic escoltant-nos follar (tots dos cridàvem) des del menjador, al costat. La millor follada de la meva vida amb morbo que al costat hi hagués el nostre amic escoltant-nos. 

Noia, 15 anys 
Un dia estava amb el meu grup d'amics i amigues mirant una peli. Jo vaig seure al costat del meu ex (que estava dins el grup d'amics). De cop agafa una manta i ens tapa a ell i a mi les cames. Em va començar a fer dits a full! Llavors li vaig dir que anéssim al WC i li vaig acabar xupant. Quin morbo saber que els meus amics estaven allà. 

Noi, 18 anys 
El dia de Cap d'any vaig conèixer als meus sogres a casa seva, són els típics tradicionals i no em van deixar dormir amb la meva nòvia al seu llit i vaig haver de dormir a una habitació tot sol. A la nit em vaig llevar per anar a beure aigua i justament la meva parella també estava desperta, com que les habitacions estaven a tocar i els dos tenim ganes de... Vam fer-ho a la cuina! Va ser un polvo d'aquells per recordar! M'encantaria tornar-ho a fer així. 

Noia, 16 anys 
Un dia vam anar de colònies amb l'insti a un lloc tipu cabanyes en el que hi havia més escoles. Total que a l'hora de dinar i havia un tio amb qui no ens paràvem de fer miradetes. Abans d'anar a dormir em va demanar el mòbil i cadascú va anar cap a la seva cabanya. Durant tota la nit ens estàvem enviant missatges i fotos hot i al cap d'una estona em va dir que sortís. Vam anar als lavabos de fora i vam fer de tot. 

Noi, 17 anys 
Anava amb la meva nòvia pel carrer i ella anava amb una faldilla curta que el posa molt. Total que li vaig començar a tocar el cul i el cony per sota la roba. Ens vam posar tan calents, que ens vam aturar a un parc on no hi havia ningú i li vaig acabar fent dits.


 
Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.
Segueix-nos a:
Cerca a Adolescents.cat:

Tecnologia: Sobrevia.net
Llicència: CC BY-NC-ND
Mitjà associat a
 
Amb la col·laboració de: