L'estratègia dels supermercats per aconseguir que compris més

per Redacció, el 17 de juliol de 2023 a les 10:00
És possible que no en siguis conscient, però tots els supermercats tenen música de fons. I no, no és casualitat, sinó que és una estratègia que utilitzen perquè compris més.

Una investigació publicada a Journal of Marketing Research va analitzar els processos de compra de 150.000 clients a diversos supermercats d'Estocolm durant tres setmanes. Es va descobrir que els dies que hi havia música els clients acabaven gastant vuit euros més que quan no hi havia.


També es va descobrir que el dia de la setmana influeix. En general, "durant la setmana, la gent té poc temps i molts fan les seves compres després d'un llarg dia de feina". Per tant, estan més cansades i la música relaxant fa molt efecte a les seves ments.

Durant el cap de setmana la gent ja està relaxada i tranquil·la i la música fa molt menys efecte. Tot i això, s'ha demostrat que les cançons lentes i tristes són les que aconsegueixen que la gent es gasti més diners.


Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.
Segueix-nos a:
Cerca a Adolescents.cat:

Tecnologia: Sobrevia.net
Llicència: CC BY-NC-ND
Mitjà associat a
 
Amb la col·laboració de: