Ahir, el CEO de Ryanair,
Michael O'Leary, es disposava a fer unes declaracions a la ciutat de Brussel·les quan va rebre l'impacte de dos pastissos de nata, un a la cara i l'altre al cap.
Dues activistes van decidir donar-li una "dolça benvinguda" amb l'objectiu de
protestar per la contaminació que comporta aquesta aerolínia pel planeta. Malgrat haver quedat ple de nata, el CEO va seguir amb les declaracions davant de càmera i va dir:
"Mai m'havien rebut tan bé. Malauradament eren ecologistes i la crema era artificial. Convido als passatgers a venir a Irlanda, on la nata és millor".
Després dels fets, la companyia va ironitzar a través de X -l'antiga Twitter- sobre "la calorosa rebuda" que va rebre O'Leary a Brussel·les i va assegurar que
els seus clients estan "tan satisfets" que ho celebren amb pastissos. De fet, van aprofitar per fer publicitat dels seus preus:
"En comptes de comprar pastissos de nata, podries haver comprat un vol a Brussel·les pel mateix preu".
Els fets van tenir lloc davant de la Comissió Europea de Brussel·les. El CEO havia anat per
demanar que es limitin les vagues de controladors, ja que els pilots de Ryanair han anunciat una nova convocatòria de vagues els dies 14 i 15 de setembre.
Els treballadors de la companyia
reclamen millores salarials, més temps de descans entre vols i que la companyia irlandesa respecti els reglaments socials locals.