"Protegir-me de què? O de qui?": l'important comunicat de Jenni Hermoso

per Redacció, el 19 de setembre de 2023 a les 10:00
Jenni Hermoso està passant per una època difícil des que en Luis Rubiales li va fer un petó sense el seu consentiment durant la celebració del Mundial de futbol femení.

Ara, a més, la seleccionadora Montse Tomé ha decidit no convocar-la a la Lliga de Nacions, suposadament per protegir-la. Com era d'esperar, a la jugadora no li ha semblat bé la decisió que han pres i ha decidit respondre amb un comunicat a les xarxes socials titulat: "Protegir-me de què?".

"Portem setmanes, mesos, buscant aquesta protecció que dins de la mateixa RFEF no hem pogut trobar. Les mateixes persones que ens demanen confiança són les que avui llancen una llista amb jugadores que han demanat ser NO convocades.

Les jugadores tenim molt clar que és una altra estratègia de divisió i manipulació per intimidar i amenaçar-nos amb repercussions legals i sancions econòmiques. Una altra prova indiscutible que demostra que res ha canviat a dia d'avui i que confirma la raó per la qual estem lluitant i com ho estem fent".

En el comunicat, la jugadora també ha volgut mostrar el seu suport total a les seves companyes i deixar clar que ahir es va intentar argumentar que l'ambient seria segur per les seves companyes quan en la mateixa roda de premsa es va comunicar que a ella no la convocaven per protegir-la. "Protegir-me de què? O de qui?", acaba dient.

Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.
Segueix-nos a:
Cerca a Adolescents.cat: