MediaMarkt sorprèn amb la seva campanya per Black Friday

per Redacció, el 17 de novembre de 2023 a les 10:00
Aquesta setmana ha donat molt a parlar la campanya que ha preparat MediaMarkt per Black Friday.

Concretament, ha deixat caure una lona gegant a Arc de Triomf. "Ups, ens ha caigut. Com els nostres preus", diu la lona.

 

Tot i que sembla real, en realitat han fet servir un contingut CGI (Computer Generated Imagery).


Aquesta iniciativa de Street Marketing s'ha convertit en pionera en l'àmbit digital.

A més, la companyia també va ser la primera a fer servir el concepte de Black Friday a Espanya, l'any 2012.


Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.
Segueix-nos a:
Cerca a Adolescents.cat:

Tecnologia: Sobrevia.net
Llicència: CC BY-NC-ND
Mitjà associat a
 
Amb la col·laboració de: