5 adolescents expliquen la seva experiència més HOT [VOL. 652]

per Redacció, el 13 d'abril de 2024 a les 10:00
Quina és la situació més pujada de to que has viscut? Pots enviar-nos la teva a través del formulari que trobaràs al final de l'article.

Versió sense playbuzz
Noia, 16 anys
Fa un mes, després de les classes, a l'hora d'anar al pati vaig decidir dir-li al tio que em molava que es quedés a classe per parlar d'un tema. Portàvem uns dies sense parlar i a mi em molava molt. Ell va acceptar i es va quedar assegut al seu lloc amb el mòbil. Vaig anar a tancar la porta i al girar-me i veure'l tan sexy assegut a la seva cadira em vaig decidir a llençar-me. Li vaig agafar el mòbil em vaig asseure sobre d'ell i ens vam començar a liar. Jo em vaig ficar molt calenta i a ell se li va ficar dura. Total que al final vam acabar follant a classe fins que em vaig córrer. Millor polvo de ma vida.

Noia, 15 anys
Estàvem a un museu com a excursió i estava el nen que em posava. Mentre el guia explicava ell es va apropar a mi i va ficar la mà a dins el meu pantaló i em va començar a masturbar. Vam acabar follant en un dels passadissos del museu i quasi ens pillen. Em va deixar tota xopa de l'excitació i quan vam tornar tothom ens feia miradetes, els profes no se'n van adonar!!

La meva experiència més hot va ser a casa del meu nòvio. Estàvem al llit liant-nos i van decidir anar a la dutxa, però havien d'arribar els seus pares i em va ficar molt calenta sentir que ens podia pillar. Al final no van arribar però vaig estar dues hores i mitja follant.

Noi, 16 anys
Una tarda vaig anar a fer un treball a casa d'una companya de classe que estava molt bona i tenia un cul... Vam acabar molt ràpid de fer-lo i em va convidar a berenar amb un tros de pastís, ella es va tacar de xocolata. Em va dir que es canviava i li vaig preguntar si volia que marxés de l'habitació. Em va dir que no i no sé perquè però em vaig girar i la vaig veure amb sostens i tanga. Em vaig posar vermell i es va asseure sobre meu i ens vam posar a liar a saco. Li vaig xupar el cony i ella a mi la polla. Quina tarda!

Noia, 14 anys
Estàvem de vacances a un poble el meu nòvio i jo. Estàvem sols a casa seva mirant una pel·lícula i ens vam començar a liar a saco. Total que vam acabar a l'habitació dels seus pares i quan ho anàvem a fer (ja tenia el condó posat i estàvem despullats) van entrar els seus pares. Per sort no ens van pillar, però ens van tallar el rollo.

Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.