El compte d’Instagram de l’Estadi Olímpic ha fet créixer els rumors sobre un possible concert de Bad Bunny a Barcelona. I per què? Doncs el detall i simple: dues cadires de plàstic blanques mal posades davant del Palau Sant Jordi. Una imatge molt semblant a la del seu disc.
Les semblances amb la portada del seu darrer àlbum ‘Debí tirar más fotos’ són evidents. I és que bàsicament hi apareixen dues cadires de plàstic blanques en una posició semblant, però en aquest cas davant d’un plataner.
Aquestes dues pistes semblen apuntar que el porto-riqueny, que està promocionant el seu darrer disc, passarà per diverses ciutats internacionals. Escenaris com els de Milà, Buenos Aires, Ciutat de Mèxic i ara Barcelona han reproduït la mateixa fórmula a les xarxes socials, insinuant l’esperada gira.
Tot plegat reforça el que el mateix Bad Bunny va anunciar en un vídeo publicat al seu compte d’Instagram, on prometia anunciar les dates del tour abans que acabés el 2025.
En aquella ocasió, de fet, va mencionar expressament Espanya i altres destins com Itàlia, Japó i diversos països de l’Amèrica Llatina.