La setmana passada els fans de Bad Bunny van embogir completament intentant aconseguir una entrada pels seus concerts de la gira Europea. Les entrades es van posar totes a la venda a l’hora i això va causar caigudes a les webs i cues virtuals interminables.
Tot i això, les entrades van fer ‘sold out’ en pocs minuts i, de fet, veient la gran quantitat de persones que es van quedar sense entrades, el cantant Bad Bunny va ampliar els concerts a Barcelona i Madrid.
📢 Entradas #BadBunny: denunciamos a Ticketmaster por cobro irregular y abusivo.
🎟️🎤El coste de entrada se incrementa con 3 conceptos no reembolsables.
💶🎶Además son precios dinámicos que varían “en función del mercado”, sin aclarar los factoreshttps://t.co/W7WUy5EpD1. — OCU (@consumidores) May 12, 2025
Segons han explicat en un comunicat, la companyia afegeix “fins a tres conceptes diferents” que acaben triplicant el cost inicial. Què vol dir? Doncs l'organització posa l’exemple d’una entrada que costa un preu de 79,50 euros, però que pot acabar pagant fins a 269. L’OCU precisa que 3,30 euros són en concepte de donació, 36,50 per despeses de gestió i 150 per càrrec VIP addicional. Diuen que es tracten de despeses que “no són transparents” ni “reemborsables”.
A més, aquests preus “no són iguals” per a tothom, ja que són “dinàmics”, perquè varien “en funció del mercat”. L’entitat de consumidors critica que “ningú no esclareix quins factors influeixen exactament en el preu final, quan i com”. Per això, demanen que s’impulsi una normativa per “evitar abusos” en l’aplicació d’aquests imports flexibles.
La setmana passada el cantant porto-riqueny va fer història després d’aconseguir vendre 600.000 entrades pels 12 concerts que farà (2 a Barcelona i 10 a Madrid). En un principi, l’artista havia programat tres cites: una pel 22 de maig de 2026 a l’Estadi Olímpic de Barcelona i pel 30 i 31 de maig al Riyadh Air Metropolitano de Madrid. Davant la gran demanada d’entrades, es va afegir una nova data a Barcelona (23 de maig) i vuit més a Madrid (2, 3, 6, 7, 10, 11, 14 i 15 de juny).
Por la mañana café, por la tarde ron y dos nuevas fechas
— Ticketmaster España (@TicketmasterES) May 9, 2025
Tras 6 Sold Out consecutivos ¡@badbunnypr añade dos nuevas fechas en Madrid!
📍 Madrid: 14 y 15 de junio de 2026
🎟️ A las 17h a la venta en https://t.co/s17L0Mky1l
¡Aquí! 🎫 https://t.co/N3aAUnmB9C pic.twitter.com/2OsyT5OUex