Instagram canvia de normativa i prohibeix aquest tipus de publicacions

per Redacció , 19 de setembre de 2019 a les 11:45 |
Instagram ha decidit posar fi a les publicacions que promocionin productes per perdre pes, "dietes miracle" i retocs estètics. Segons ha anunciat la companyia, des d'ara aquest tipus de continguts s'"amagaran" a tots aquells usuaris que tinguin menys de 18 anys.

A més a més, Instagram també permetrà denunciar les publicacions i vídeos que es considerin negatius per a la salut o perjudicials per a l'autoestima.


Amb aquesta iniciativa els responsables de l'app busquen crear un "entorn més segur" i reduir la pressió que molta gent sent per culpa de les xarxes socials.

Una de les famoses que més ha lluitat perquè Instagram apliqués aquest canvi és Jameela Jamil. L'actriu denuncia des de fa més d'un any aquelles influencers que publiquen continguts perjudicials per a la imatge corporal o la salut, com Khloe Kardashian o Iggy Azzalea.


Què en penseu de la decisió?
Participació
SI PERO NO
Per alsjsjdjdjajxjsjxjbfah el 20 de setembre de 2019 a les 21:25
3   4
Trobo que està bé però alhora no, perquè igual que una tia grassa té dret a penjar una foto del seu cos, una tia prima també. El k vull dir és que vale, sí, hi ha molts estereotips però esteu tatxant a les dones que tenen un cos prim igual que us tatxen a les que teniu un cos gras... No sé si m’he explicat bé...

😍
Per Anonimssssss el 20 de setembre de 2019 a les 20:18
0   0
Estimuuu a akesta tia, es la the good place

He anat a mirar la conta
Per Niidea el 20 de setembre de 2019 a les 19:42
2   0
He anat a mirar la conta aquesta de candy shop mansion i mareemvaa! Masclisme i masclisme a cada publicació, us animo a que us passeu per el seu perfil i q el denuncien sisplau 😥😥

Ja era hora
Per Alex Huguet el 20 de setembre de 2019 a les 19:16
1   1
Doncs ja era hora que fessin això, per culpa d’això molts adolescents ho seguien i acabaven tenint algun transtorn alimentari o algun altre problema mental, moltes gracies instagram!!!!

Està molt bé aquesta desciscio
Per Mmmm ns el 20 de setembre de 2019 a les 18:47
1   1
Pero els usuaris d’instagram q son Dietistes i utilitzen l’aplicacio per fer-se publicitat de les seves dietes??

Em sembla bé, però....
Per Anònima el 20 de setembre de 2019 a les 13:43
15   1
Em sembla perfecte aquesta nova normativa, pero hi han contes a instagram que fomenten que les dones siguin esclaves més ben dit, esclaves sexuals. Hi ha una de les contes amb el check blau, que es diu Candy Shop Mansion, i vaig denunciar varies publicacions (totes les que surten inciten al assaig sexual) i instagram va dir-me que no, que no incitava a la violència (era en l'apartat que podia denunciar). Però com es una conta que aporta molts diner per les visites/likes a la franquicia d'instagram.... Per què ho haurien de prohibir.... El que no es donen conta es de que molts adolescents, i desafortunadament també nens ho veuen, i poden arribar a pensar que és normal... Així que potser no anesin tant de bons... I apretesin... Pensesin per la gent i no per els diners.

BONA MESURA
Per anonima el 20 de setembre de 2019 a les 11:08
5   3
es molt bona mesura, a part que els productes que aprimen i dietes milagroses son perjudicials , el millor per aprimar es dieta sana i equilibrada i exercici, per un altre banda, per culpa dels estereotips i internet la gent que te baixaa utoestima es d esespera i crec que aixo ha de cambiar,estic d' acord que insta hagi pres aquestes mesures, ara cal que prengui mesures en lag ent que es fa fotos despullats, no ho entenc, es una moda i aixo ho permeten

Pregunta
Per Anònim el 20 de setembre de 2019 a les 07:43
7   1
I com saben el que son mennors dd 18 anys?

👏🏼👏🏼
Per Anonima el 20 de setembre de 2019 a les 00:17
6   0
Jo trobo molt be, a mi m’apareix aquest tipus de publicitat cada dos per tres i no ho soporto, no comprare unes vitamines q en 10 dies em faran aprimar 10kg

De santa mare
Per Anònim el 19 de setembre de 2019 a les 23:55
7   0
Trobo que és molt bona idea!!!