Netflix estudia una tarifa més barata i amb publicitat

per Redacció, el 25 d'abril de 2022 a les 08:28
Netflix estudia establir una tarifa molt més barata que les que oferta actualment, però amb l'afegit que hi hauria publicitat. Netflix vol combatre com sigui la pèrdua de més de 200.000 subscriptors durant el primer trimestre del 2022 -quan la seva previsió era guanyar-ne fins a 2,5 milions- a més d'intentar reconduir el mal moment de l'empresa arran de les noves mesures que prendran en el futur. 

El mateix CEO de l'empresa, Reed Hastings, ha volgut abordar el tema de la publicitat a la seva plataforma: "Els que han seguit Netflix saben que he estat en contra de la complexitat de la publicitat, i soc un gran fan de la simplicitat de la subscripció, però per molt que sigui un fan d'això, soc encara més fan de la possibilitat que el consumidor pugui escollir. I permetre que els consumidors que vulguin tenir un preu més baix, i que siguin tolerants a la publicitat obtinguin el que volen, té molt de sentit". 

Netflix viu un moment molt complicat. La decisió de la companyia que dirigeix Reed Hastings per combatre els comptes compartits i els darrers augments de preu de les tarifes, diversos de manera consecutiva, ha provocat que milions de persones hagin decidit optar per alguna de les altres alternatives que ofereix el mercat.

 

Altres notícies que et poden interessar




Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.
Segueix-nos a:
Cerca a Adolescents.cat:

Tecnologia: Sobrevia.net
Llicència: CC BY-NC-ND
Mitjà associat a
 
Amb la col·laboració de: