

Vicio ho ha tornat a fer. L’empresa és coneguda per les seves hamburgueses, però sobretot per la seva cridanera publicitat que sovint s’acaba fent molt viral a les xarxes.
Aquest cop l’empresa ha publicat un vídeo a les xarxes socials en què expliquen com es van infiltrar a la convenció internacional de McDonald’s de Barcelona per aconseguir que els directius que hi van assistir acabessin menjant les hamburgueses de Vicio.
La multinacional nord-americana va celebrar fa unes setmanes la seva convenció mundial a Barcelona i es van agrupar fins a 14.000 treballadors que van poder gaudir també dels concerts de ‘The Killers’ i ‘Dua Lipa’.
Va ser llavors quan Vicio va idear un pla per aconseguir que els convidats a la convenció acabessin menjant les seves hamburgueses. Es van infiltrar al Congrés i van descobrir on estava l’hotel on s’allotjaven.
Van reservar una nit al mateix hotel i llavors van imprimir falsos cartells com els que es col·loquen a la porta de les habitacions per “no molestar”, però amb el menú de Vicio.
Quan finalitza el vídeo que han compartit, es pot veure com a l’entrada d’unes de les habitacions hi ha una taula plena de menjar de Vicio. “Missió complerta?, No ho sé. Ves a l’habitació i mira-ho tu mateix”, diu el vídeo.
Amb aquest muntatge l’empresa de food delivery ha tornat a viralitzar-se a les xarxes socials. I és que la campanya que han compartit a Instagram ja supera les 300.000 visualitzacions i va aconseguir més de 10.000 m’agrada en menys de 24 hores.