"Ens coneixem de petits però no parlàvem. Aquest any sí que parlem, ets guapo, amb ulls blaus i si veus això que sàpigues que m’agrades"
"No sé com dir-li a un amic del meu cosí que m'agrada, ell és més gran que jo per un any, però ha repetit i va a la meva classe"
"Parlem des del dia 1, però no era el primer cop que parlàvem. Costa molt treure tema, però en sembles molt mono i m'agradaria que les coses anessin bé entre nosaltres"
"Et vaig veure el dimecres 29 a la línia 5 de metro (línia blava), aproximadament a les 8:30-8:45. Jo anava amb dues amigues i vam baixar a diagonal i tu anaves amb un jersei verd"
"Ja hem quedat tres cops. Anem a un banc a prendre una cervesa mentre parlem. L'últim cop vam estar fent el tonto i vam riure molt".
"Quan érem més petits ens coneixíem, ens van canviar de classe i vam perdre la connexió, però aquest any estem a la mateixa classe, parlem i a plàstica s'asseu darrere meu…".
"T'asseus davant meu a classe i crec que t'agrado pels comentaris dels teus amics que he escoltat i a mi també m'agrades".