Logotip de Adolescents.cat

7 adolescents descriuen el seu «crush» i li envien un missatge, i si ets tu?

per Redacció, el 3 de febrer de 2025 a les 22:00
Ja fa temps que a Adolescents.cat vam activar 'les indirectes'. Una secció on tothom podia llençar un missatge de manera anònima a persones del seu entorn o el seu dia a dia. Seguint amb la mateixa filosofia, ara us proposem fer arribar aquestes indirectes als vostres «crush».

Potser és algú que coneixes i va al mateix institut que tu, o bé aquella persona amb qui vas coincidir a la cua d'un McDonald's, us vau mirar, us vau somriure, però no us vau dir res. I ara, necessites saber qui és!

 Noia, 12 anys

"Ens coneixem de petits però no parlàvem. Aquest any sí que parlem, ets guapo, amb ulls blaus i si veus això que sàpigues que m’agrades"


 Noia, 15 anys

"No sé com dir-li a un amic del meu cosí que m'agrada, ell és més gran que jo per un any, però ha repetit i va a la meva classe"

 Noi, 14 anys

"Parlem des del dia 1, però no era el primer cop que parlàvem. Costa molt treure tema, però en sembles molt mono i m'agradaria que les coses anessin bé entre nosaltres"


 Noia, 22 anys

"Et vaig veure el dimecres 29 a la línia 5 de metro (línia blava), aproximadament a les 8:30-8:45. Jo anava amb dues amigues i vam baixar a diagonal i tu anaves amb un jersei verd"

 Noia, 19 anys

"Ja hem quedat tres cops. Anem a un banc a prendre una cervesa mentre parlem. L'últim cop vam estar fent el tonto i vam riure molt".

 Noia, 13 anys

"Quan érem més petits ens coneixíem, ens van canviar de classe i vam perdre la connexió, però aquest any estem a la mateixa classe, parlem i a plàstica s'asseu darrere meu…".

 Noia, 16 anys

"T'asseus davant meu a classe i crec que t'agrado pels comentaris dels teus amics que he escoltat i a mi també m'agrades".


 
Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.
Segueix-nos a:
Cerca a Adolescents.cat:

Tecnologia: Sobrevia.net
Llicència: CC BY-NC-ND
Mitjà associat a
 
Amb la col·laboració de: