Logotip de Adolescents.cat

Les teories del nou disc de Rosalía: nom, un usuari misteriós i un poble català

per Redacció, el 13 de maig de 2025 a les 21:00

Fa només unes setmanes, durant la MET Gala, la cantant Rosalía confessava que d’aquí poc “arribarien cosetes” pel que fa al seu tercer àlbum. La catalana va demanar paciència i “temps al temps” abans de donar més detalls, però sembla que l’anunci podria arribar d’aquí a poc.

Com es dirà el nou àlbum?

Com sabem que les notícies arribaran en poc dies? Doncs, òbviament, gràcies als seus fans que han trobat un nou compte d’Instagram que ha aixecat totes les alertes i rumors sobre el nou disc i el seu possible títol. 


El sospitós perfil de xarxes socials que ha sortit a la llum es diu @holarosalia. Aquest nom d’usuari ens ha recordat automàticament a @holamotomami, un compte secundari a través del qual la cantant ens va introduir en el món del seu segon LP. I no només això, una fotografia ensenyada el suposat títol de ‘Rosalia’, construït amb una mena de cordons sobre una tovallola d’hotel i al voltant productes de cosmètica.
A més, la seva germana Pili va compartir recentment la imatge d’un mural pintat a mà per tot arreu i on es podia llegir ‘hola Rosalía’. Un post que va esborrar al cap de poc de penjar-lo a les seves xarxes socials i que va fer saltar totes les alarmes sobre la confirmació del nom. 


De moment, el compte d’@holarosalia és privat, no hi ha cap publicació i no segueix a ningú, ni tampoc permet que ningú no el segueixi. 

Quina estètica seguirà l’àlbum?

També hi ha moltes teories sobre quina estètica seguirà aquest nou disc. S’estan difonent tota mena de teories, però la que més força ha agafat és que té a veure amb creus i elements religiosos. Des de fa poc tot el que publica la cantant es mira amb lupa i als darrers posts es poden veure rosaris o creus. A aquestes imatges també cal sumar el fet que l’artista va gravar un videoclip a finals d’any al monestir de Montserrat. Per això, tot plegat ha adquirit més sentit.

Quan sortirà el nou disc?

La mateixa cantant ja va dir, a la llista de propòsits d’any nou, que aquest 2025 voldria treure el nou disc. Ara bé, des de llavors ja han passat quatre mesos i no hi ha cap informació confirmada. 

La cantant Charli XCX va acomiadar la seva etapa Brat Era amb una actuació enèrgica al Coachella. Durant el concert, es va projectar la frase "potser ja és hora de deixar pas a..." seguida de noms d'altres artistes com Rosalía Summer o Lorde Summer. Va tancar amb "no pots tenir por del final quan ja s'ha acabat", marcant simbòlicament el final del seu estiu i el pas a nous protagonistes.

Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.
Segueix-nos a:
Cerca a Adolescents.cat:

Tecnologia: Sobrevia.net
Llicència: CC BY-NC-ND
Mitjà associat a
 
Amb la col·laboració de: