.jpg)
.jpg)
Banda Neon, el grup revelació del moment que no para de sumar èxits senzill rere senzill, i Buhos, una de les bandes més emblemàtiques de l’escena musical catalana, uneixen forces per presentar “El Ventilador”.
En aquesta ocasió, han comptat també amb la col·laboració del ja conegudíssim i incansable Mon DJ -que ha treballat anteriorment tant amb Banda Neon com amb Buhos, i ha fet remixos per a molts dels grans noms de panorama musical català-, aportant el seu toc de màgia característic a la cançó.
Sumant tots aquests elements, "El Ventilador” deixa clar que és una ferma candidata a convertir-se en la cançó de l’estiu.